close
آخرین مطالب
تبلیغ شما در اینجا
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سیستم وبلاگدهی
پنل اس ام اس رایگان
پنل اس ام اس ippanel
تبلیغ شما در اینجا
loading...
YourAds Here YourAds Here

آموزش

بازدید : 1
شنبه 20 مرداد 1397 زمان : 13:54

اولین اطلاعات از فیلم‌نامه فیلم متال گیر Metal Gear Solid منتشر شد

  • اولین اطلاعات از فیلم‌نامه فیلم متال گیر Metal Gear Solid منتشر شد

    فیلم متال گیر Metal Gear Solid دنباله‌روی شماره‌ی مشخصی از این سری بازی‌ها نیست و از ساختارهای کلاسیک استفاده نخواهد کرد.

    جردن وگت رابرتز، کارگردان فیلم Metal Gear Solid و فیلم Kong: Skull Island، در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، در مصاحبه با وب‌سایت IGN اولین اطلاعات را از این فیلم‌نامه که به دست درک کانلی سپرده شده بود وبه‌تازگی نوشتن آن تمام شده به اشتراک گذاشت. او در این مصاحبه اعلام کرد که این فیلم درباره‌ی شماره‌ی مشخصی از سری بازی‌های متال گیر نیست. وگت رابرتز می‌گوید:

    به‌طور تحت‌الفظی قرار نیست بگوییم «این بازی یا این نسخه» را می‌خواهیم اقتباس کنیم. با این حال، قرار هم نیست مثل فیلم Dark Tower عمل کنیم و عناصری که طرفدارها به آن علاقه‌مند هستند را نادیده بگیریم.

    این کارگردان همچنین اشاره کرد که هیدئو کوجیما، خالق اصلی سری بازی‌های متال گیر، به او شجاعت داده تا فیلم را خلاقانه بسازد. او به‌طور خاص، اشاره به زمانی دارد که کوجیما به او گفت: «همان کاری که من می‌کنم را انجام بده، به تماشاگرت خیانت کن». البته این اولین بار نیست که کوجیما حامی وگت رابرتز شده است، مدتی قبل هم او دوباره به حمایت از کار این کارگردان پرداخت.

    وگت رابرتز در ادامه از اهداف خود برای این اقتباس سینمایی می‌گوید:

    واقعاً هدف من این است که تلاش کنم تا آن‌چه طرفدارها انتظار دارند و می‌خواهند را به سینما ترجمه کنم. برنامه‌ام این است تا این خط زمانی سنگین و شگفت‌انگیز که دهه‌های مختلفی را در خود جای داده طوری کنار یکدیگر قرار دهم که در فیلم با عقل جور دربیاید.

    طرفدارهای سری متال گیر می‌دانند که این مجموعه صرفاً درباره‌ی یک بازه‌ی زمانی مشخص نیست، بلکه از دوران جنگ سرد میان شوروی و ایالات متحده آغاز شده و در آینده‌ای که جنگ به روزمرگی کشورها تبدیل می‌شود پایان می‌یابد. البته نباید فراموش کرد که سازندگان، خط زمانی این سری را غیرمستقیم و چندشاخه‌ای جلو بردند. آیا یک فیلم سینمایی تقریباً دو ساعته، می‌تواند این بازه‌های مختلف را در خود جای دهد؟ وگت رابرتز فکر می‌کند که توانسته بر این چالش غلبه کند و می‌گوید:

    من به‌شدت هیجان‌زده‌ام و افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم به کوجیمایی‌ترین شکل ممکن توانستیم اقتباس را انجام دهیم و این یکی از جالب‌ترین فیلم‌نامه‌هایی است که تا به حال خوانده‌ام. مخصوصاً وقتی با شیوه‌ی کنار آمدن و قرار دادن بازه‌های زمانی مختلف در این فیلم‌نامه مواجه می‌شوم، به خودم می‌گویم «تا حالا همچین چیزی ندیدم».

    Metal Gear Solid V

    «فکر می‌کنم که فیلم‌های ویدئو گیمی بزرگی ساخته‌ شده‌اند، اما اساساً متمرکز روی بازی خاصی نبوده‌اند. هم فیلم Snowpiercer و هم فیلم Edge of Tomorrow، اقتباس‌های تقریباً بی‌نقصی از روی بازی‌هایی هستند که وجود ندارند»

    وگت رابرتز در ادامه اضافه می‌کند که ساختار سه‌پرده‌ای در فیلم‌نامه‌های امروزی باعث خستگی مردم شده است. بنابراین آن‌ها در این فیلم‌نامه از ساختار سه‌پرده‌ای کلاسیک فاصله گرفته‌اند. او همچنین افزود که ما «طوری وارد تاریخچه و داستان متال گیر شده‌ایم که هیچ‌وقت مردم تا به حال آن را ندیده‌اند».

    برای تیم بازیگرها، وگت رابرتز می‌گوید که «میلیون‌ها ایده در سر دارد»، اما فعلاً همه‌ی آن‌ ایده‌ها «به فیلم‌نامه تبدیل شده‌ است». در نتیجه، هنوز برای انتخاب بازیگرها پروسه‌ای طی نشده و تیم به مدت زمان بیشتری نیاز دارد. او اشاره کرد که گرچه در طرح مفهومی منتشرشده از این فیلم، چهره‌ی سالید اسنیک را شبیه به چهره‌ی کریستین بیل ساخته‌اند، اما تنها تصمیم آرتیست بوده و این شباهت بدون قصد قبلی ایجاد شده است.

    در این مصاحبه، زمانی که بحث اقتباس‌های ضعیف سینما از روی بازی‌های ویدئویی پیش کشیده شد، وگت رابرتز اشاره کرد که به نظرش فیلم‌های ویدئو گیمی فوق‌العاده‌ای ساخته شدند، اما لزوماً اقتباس دقیق و مشخصی از روی یک بازی خاص نبوده‌اند و صرفاً از فلسفه‌ی خود بازی‌ها الهام گرفته‌اند. او در این مورد گفت:

    فکر می‌کنم که فیلم‌های ویدئو گیمی بزرگی ساخته‌ شده‌اند، اما اساساً متمرکز روی بازی خاصی نبوده‌اند. هم فیلم Snowpiercer و هم فیلم Edge of Tomorrow، اقتباس‌های تقریباً بی‌نقصی از روی بازی‌هایی هستند که وجود ندارند… مثلاً در فیلم Edge of Tomorrow، مکانیسم‌هایی تعبیه شده که در بازی‌های ویدئویی می‌بینیم؛ مثل ریسپاون شدن بعد از مرگ. در فیلم Snowpiercer هم شاهد هستیم که بازیگر از سمت چپ به راست حرکت کرده و با پیشرفت کردن، به لول‌های بعدی می‌رسد. من این‌ها را فیلم‌های ویدئو گیمی می‌دانم.

    با این‌که وگت رابرتز به وفاداری به جهان‌بینی کوجیما پافشاری دارد و قبلاً هم آن را اعلام کرده است، اما نمی‌توان نگران سرنوشت این فیلم نبود. مخصوصاً این‌که تا به حال فیلم‌های اقتباسی از روی بازی‌های ویدئویی با اقبالی از سوی منتقدین و مخاطبین مواجه نشدند. با این حال، ممکن است که این کارگردان با فیلم متال گیر سالید بتواند این طلسم را برای اولین بار بشکند.

    در ضمن، مدتی قبل به مناسبت ۳۱ سالگی سری متال گیر، وگت رابرتز اولین تصاویر مفهومی از این فیلم را به اشتراک گذاشت و قرار است تا در روزهای آینده تصاویر بیشتری منتشر شود.

    منبع:زومجی.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

سايت مجله تايم در عرصه هاي زير فعاليت مي کند و داراي پست هايي ديدني در اين عناوين است : بيوگرافي ، بيوگرافي هنرمندان ، بيوگرافي بازيگران ، بيوگرافي ورزشکاران ، بيوگرافي فوتباليست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تيزر فيلم ، انيميشن ، کليپ ، سينما ، موسيقي ، آنونس ، آشپزي ، دانلود ، سلامت ، بازي ، بازي هاي رايانه اي ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالري عکس ، گل و گياه ، آموزش ، تکنولوژي ، خودرو ، ماشين ، مشخصات خودرو ، بيوگرافي هنرمندان ، مجله اينترنتي تايم و...

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 125
  • بازدید کلی : 125
  • کدهای اختصاصی